دستگاه ماینر چیست به زبان ساده

0 دیدگاه
Rate this post
ماینر ارز های دیجیتال
Rate this post

دستگاه ماینر چیست ؟

در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با مقاله دستگاه ماینر چیست به زبان ساده Mine در انگلیسی به معنای معدن حفر کردن و miner به معنی معدن کار می باشد. دستگاه ماینر نیز وظیفه استخراج و تهیه ارزهای دیجیتال را به عهده دارد. ارزهایی که شامل انواع مختلف با ارزش های متفاوتی در کیف پول شما میباشد مانند بیت کوین ،لایت کوین ،اتریوم ،ریپل و….
این دستگاه سیستمی را ایجاد میکند که کاربران بدون مراجعه به یک مرکز مانند یک بانک یا دروازه پرداخت ارز بدست بیاورند, منتها به صورت دیجیتال .استخراج و تولید ارزهای دیجیتال یک فرایند پر انرژی برای معرفی ارز های جدید به اکوسیستم است .تصور چاپ و ارائه ارز را که توسط دولت ها صورت میگیرد را کنار بگذارید زیرا در ارز های دیجیتال این تولید و عرضه توسط قوانین ریاضیات با صرف کار زیاد و انرژی زیاد اتفاق می افتد .مهمترین ارز دیجیتال بیت کوین میباشد ,با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیح چگونگی ماین کردن بیت کوین بپردازیم .

دستگاه ماینر چگونه‌ ارز دیجیتال تولید میکند ؟

همانطور که ذکر شد تولید ارز با حل مسائل ریاضیاتی که هر روزه سخت تر و سختر میشوند صورت میگیرد .اما وظیفه اصلی دستگاه ماینر این نیست که فقط مسائل ریاضی را حل کند ؛ تولید ارز دیجیتال مانند مسابقه ایست که درآن هر دستگاه سریع تر جواب این مساله را پیدا کند، در نتیجه به درآمد و تولید دست پیدا میکند .به همین علت داشتن دستگاه قوی تر به معنی داشتن بیشتر و سریع تر ارز میباشد .بله با یک لب تاب ساده نیز میتوان شروع به ماین کردن کرد اما فرق داشتن یک دستگاه ماینر با لب تاب برای استخراج ارز مانند داشتن یک بیل در ازای یک ماشین حفاری بزرگ برای حفر کردن یک معدن طلا میباشد .دستگاه ماینر دارای هش ریت بالاتری میباشد .هش ریت درواقع سرعت پردازش اطلاعات میباشد .هرچه این پارامتر بیشتر باشد شما سریع تر به جواب خواهید رسید .

ماین کردن ارز دیجیتال

برای تولید ارز دیجیتال چه باید کرد ؟

قدم اول

این است که یک سخت افزار خوب برای ماین کردن تهیه کنید .شرکت آسان ماینینگ درمقالات بعدی تمام نکات لازم در خصوص سخت افزارهای ماینینگ و انواع آن را دراختیار شما قرار می دهد .لازم ب ذکر است که شما غیر از خرید دستگاه و ماین کردن میتوانید با شرکت در قرارداد های استخراج ابر بیت کوین نیز بیت کوین بدست بیاورید اما این راه پر ریسک تر میباشد .سخت افزارها بر اساس قدرت هش کردن و میزان استفاده از برق دسته بندی میشوند .

قدم دوم

بعد از خرید دستگاه انتخاب و دانلود نرم افزار ماین کردن قدم دوم است .نرم افزارهای زیادی برای این کار وجود دارد که معروف ترین آنها CGminer و BFGminer میباشند .برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به این لینکمراجعه کنید .

قدم سوم

پیوستن به یک استخر ماین کردن قدم سوم میباشد .استخر بیت کوین امکانی است که در آن ماینر های مختلف در کنار هم به حل کردن هش ها میپردازند و با کمک هم بعد از حل مساله پاداش آن را بین یکدیگر تقسیم میکنند. بدون مشارکت در استخر بیت کوین ممکن است شما سالها در حال ماین کردن باشید و همچنان بیت کوینی استخراج نکنید. ازجمله استخر های موجود میتوان به استخر غیرمتمرکز p2pool اشاره کرد و یا استخرهای CK Pool , Eligius , BitMiner , Slush Pool

قدم چهارم

قدم چهارم ساخت و تنظیم یک کیف پول دیجیتال است که آدرس آن یکتا و مخصوص به شماست با اینکار بیت کوین های بدست آمده را در این کیف پول نگهداری میکنید. این کیف پول هم به صورت نرم افزاری و هم سخت افزاری نیز موجود میباشد .Copay یکی از بهترین کیف پول هاست که بر روی سیستم عامل های مختلف قابل اجراست .کیف پول خود را با اعتبار سنجی های دو مرحله ای و یا نگهداری آن در کامپیوتر هایی که به اینترنت دسترسی ندارند نگهداری کنید.امنیت کیف پول یکی از مهمترین مراحل کار است .

قدم پنجم

قدم پنجم و آخرین قدم این است که همواره به روز باشید و از آخرین اخبار بیت کوین عقب نمانید .
Advantages Of Using Bitcoin For Deposits
Making Good Money Mining Bitcoin? Time To Invest It
Why Every Bitcoin Miner Needs A VPN
Some Popular Online Places Where You Can Use Your Bitcoins
The Landscape of Cryptocurrencies in China
Online Payments and The Future is Here
How To Mine Smartcash?

محاسبه میزان درآمد حاصله از ماین کردن بیت کوین را چگونه محاسبه کنیم ؟

راحت ترین راه محاسبه سود حاصل از تولید ارز دیجیتال از طریق حسابگرهای آنلاینی است که در دنیای اینترنت وجود دارد مانند CryptoCompare’s Mining Calculator.
برای اینکار شما به وارد کردن این اطلاعات نیاز دارید : قدرت هش دستگاه ماینر , میزان مصرف برق , هزینه برق مصرفی و هزینه استخر عضو شده.

چگونه ارز دیجیتال بیشتری ماین کنیم؟

دستگاه ماینر به صورت شبانه روزی در حال کار کردن میباشد و قاعدتا دستگاه گرم شده و نکته مهم در همه دستگاه های الکترونیکی این است که با دمای بالا کارکرد و بهره وری دستگاه کاهش می یابد. برای استخراج ارز دیجیتال به صورت بهتر و سریع تر از دستگاه هایی استفاده می شود که سایلنت باکس نام دارند. برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید .

آیا تولید ارز دیجیتال روزی تمام میشود ؟

بله !
در رابطه با اصلی ترین ارز دیجیتال باید گفت که ۲۱ میلیون بیت کوین بیشتر تولید نمیشود ، که تا به امروز تقریبا بیش از ۱۷.۷ آن تولید شده است .
شاید بهتر باشه زودتر اقدام به خرید بیت کوین کنید اما بعد از اتمام تولید آن چه اتفاقی می افتد ؟
در مقالات بعدی با ما همراه باشید .

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه