بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر

0 دیدگاه
Rate this post
خنک کننده و صداگیر ماینر
Rate this post
بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر

بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر

در این مقاله با بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر در خدمت شما هستیم. این روز‌ها با روی کار آمدن ارز دیجیتال و دستگاه ماینر توجه بسیار از مردم به آن  معطوف شده است. بنابراین اگر می‌خواهید کسب و کاری در زمینه ارز دیجیتال و دستگاه ماینر شروع کنید باید به مشکلات آن و چالش‌‌های پیش رو آگاهی داشته باشید. یکی از مشکلات دستگاه‌های ماینینگ ایجاد صدای بسیار بلند و آزار دهنده می‌باشد، که باعث صلب آسایش خود و دیگران می‌شود و همواره ما تلاش ما جهت کم کردن صدای ماینر . برای حل راه‌ های کاهش صدای ماینر راه حل هایی وجود دارن که در زیر به آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 راه کارهایی برای کاهش صدای ماینر

علت وجود صدای ماینینگ فن‌های موجود می‌باشد، یکی از این فن‌ها هوا را به درون می‌کشد و دیگری هوای گرم شده را به بیرون میفرستد، این فن‌هاباید با سرعت زیادی بچرخند و همین موضوع باعث ایجاد سر و صدای زیاد می‌شود. در زیر راه‌کارهایی برای کاهش صدای ماینینگ برای شما گفته شده است.

کاهش صدای ماینر

استفاده از عایق‌های صوتی برای کاهش صدای ماینر

در این روش می‌توانید با استفاده از فوم شانه تخم مرغی و فوم ساده، عایقی قوی برای صدا ایجاد کنید. در ابتدا باید فوم ساده را روی دیوار قرار دهید و سپس فوم شانه تخم مرغی را روی آن قرار دهید. باید توجه داشت که فاصله بین فوم ها رعایت شود تا دچار آتش‌سوزی نشود، سپس باید دستگاه خنک کننده را برای آن‌ها ایجاد کنیم. برای این کار می‌توان از فوم های تخم مرغی استفاده کرد و راحترین کار استفاده از ورقه های گالوانیزه یا ام دی اف  برای ساخت کانال هوا می باشد.

کم کردن صدای ماینر

استفاده از روغن مینرال برای کاهش صدای ماینر

روش دیگر برای کاهش صدای دستگاه ماینر استفاده از زوغن مینرال می‌باشد. در این روش برای خنک کردن و انتقال حرارت، به جای استفاده از فن‌های دور بالا و پر سر و صدا از روغن مینرال و رادیاتور استفاده می‌کنیم. به این ترتیب صدای فن حذف می‌شود و فقط صدای فن رادیاتور رخواهیم داشت که بسیار کمتر از صدای فن های دور بالا است.

استفاده از سایلنت باکس یا باکس ماینر

سایلنت باکس، جعبه‌ای است که فضای داخلی آن با یک لایه فوم عایق صوت باکیفیت پوشانده شده است و خروجی‌های فن‌ها به‌دقت در آن تعبیه شده باشند، در سایلنت باکس دهانه لوله  که به خروجی فن متصل است باید  حتماً بزرگ‌تر از خود فن باشد و کاملا عایق‌بندی شده باشد. برای کاهش صدای بیشتر می‌توانید داخل لوله را با فوم عایق صوتی نسوزبپوشانید. البته تراکم عایق بسیار مهم هست و هر چه میزان آن بالاتر باشد، صدای کمتری را به بیرون منتقل می‌کند. در باکس ماینر استفاده از لوله‌ها به این دلیل پیشنهاد می‌شود که بتوان هوای گرم را به‌ راحتی به بیرون باکس منتقل کرده و خیال خود را از دمای داخل باکس راحت کنیم. توجه کنید که نصب صحیح دهانه لوله روی خروجی فن کار بسیار حساسی می‌باشد و حتما باید توسط یک متخصص انجام شود.

استفاده از پرده و یا فوم‌های عایق صدا برای کاهش صدای ماینر

استفاده از فوم‌های آکوستیک و یا نصب یک پرده ضخیم یا عایق صدا روی دیوار  می‌تواند صدا را تا اندازه‌ای کاهش دهد و کم کردن صدای ماینر را به همراه داشته باشد ولی انتقال گرما را به راحتی انتقال میدهد زیرا در غیر این صورت دچار آتش سوزی می‌شود.

کاهش صدای ماینر

نکات پایانی برای کاهش صدای ماینر

در این مطلب ما با بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر آشنا شدیم در ادامه چند نکته مهم مربوط به این روش را با هم بررسی میکنیم.

  1. بهتر است دستگاه‌های ماینر  خود را در فضای کاملا باز قرار ندهید چرا که این کار باعث می‌شود که گرد و خاک زیادی به دستگاه شما برسد و طول عمر دستگاه را کاهش دهد و اگر رطوبت هوا بالا باشد یا بارندگی رخ دهد، آسیب شدیدی به دستگاه شما وارد خواهد می‌شود.
  2. اگر تعداد دستگاه های شما کم  باشد، می توانید ساخت جعبه های صدا گیر را با استفاده از فوم ساده و حتی ترکیب فوم تخم مرغی انجام دهید.
  3. توجه داشته باشید که  حتما در جعبه های صدا گیر، ورودی هوا بزرگ و به یک منبع خنک کننده نزدیک باشد تا هوای خنک به راحتی وارد جعبه شود.
  4. سعی کنید فن‌ها را دستکاری یا تعویض نکنید چرا که با پایین‌ آوردن سرعت فن‌ها به‌ صورت نرم‌افزاری یا با تعویض فن‌های اصلی با فن‌هایی با سرعت پایین‌تر، ممکن است در کنترل دمای ماینر به  , کاهش دمای ماینر مشکل برخورده و به قطعات و چیپ‌های آن آسیب وارد شود.
  5. در صورت تهیه سایلنت باکس میتوانید به سایت ما به آدرس  آسان ماینینگ مراحعه کنید.

 

لیست سایلنت باکس‌های آسان ماینینگ برای کاهش صدای ماینر

لیست قیمت سایلنت باکس ها بروز می باشد و می توانید با مراجعه به فروشگاه لیست قیمت تمامی محصولات را مشاهده نمایید.

کاهش صدای ماینر با سایلنت باکس آسان ماینینگ توسط مشتری

امیدواریم که مقاله بهترین روش‌های کاهش صدای دستگاه ماینر مورد توجه کاربران قرار گرفته شده باشد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه