سومین ارز دیجیتالی که به شما معرفی می کنیم لایت کوین است. لایت کوین نسبت به بیت کوین و اتریوم قیمت پایین تری دارد و در حال حاضر هر سکه آن در حدود ۱۰۰ دلار قیمت دارد. به همین دلیل با خرید آن بر روی مقدار زیادی از پول ریسک نکرده اید و نگرانی زیادی نخواهید داشت.

 بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

ایاس:

ایاس به سیستم عامل شماره 1 برنامه ها سازمانی در غرب تبدیل خواهد شد. اگر قرار باشد اوبر، فیسبوک یا توییتر را به شکل غیرمتمرکز ببینیم، قطعا باید بر پایه ی ایاس ساخته شوند.

در بیرون از چین، ایاس بیشترین سهم از برنامه های مقیاس پذیر سرمایه گذاری در غرب را کنترل می کند که منجر به افزایش گسترده ارزش می شود. ایاس یک بلاکچین با کارایی بالا است که قادر به ارزیابی مقیاس های سطح سازمانی می باشد. این مقیاس پذیری هم از طریق الگوریتم DpoS و هم با استفاده از زنجیره های موازی نظری نامتنهای حاصل می شود.

ایاس همچنین به توسعه دهندگان اتریوم امکان کپی کردن پروژه های خود بر روی شبکه ایاس را ارائه می دهد. این کار سوییچ کردن پروژه های اتریوم به ایاس را بسیار راحت کرده است.

ایاس آینده روشنی پیش روی خود دارد. اواسط سال 2018 شبکه اصلی آنها با یک مزیت مقیاس پذیری گسترده، یک تیم راک استار با بودجه خوب و امکان ارسال پروژه ها از اتریوم بر روی ایاس راه اندازی شد که خود موفقیت بزرگی محسوب می شد.

پیش‌بینی بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

پیش‌بینی بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

لازم به ذکر نیست اما ایاس دارای بیش از یک میلیون دلار ارزش اتریوم است. آنها می توانند هر زمان که بخواهند می توانند این توکن ها را در بازار رها کنند، قیمت اتریوم را پایین بیاورند و در این بازار بی ثبات، ترس به دل سرمایه گذاران بیندازند

 استلار:

یکی دیگر از ده ارز دیجیتال برتر در سال 2020 استلار خواهد بود. XLM به برترین پلتفرم در بین زیرساخت های پرداخت در سطح شرکت تبدیل خواهد شد.

 پرداخت ها و زیرساخت های بانکی یک مورد استفاده ی آشکار از ارزهای دیجیتال است. در حال حاضر در این بازار دو بازیکن اصلی وجود دارد: ریپل و استلار لومنز که در زمان نوشتن این مطلب ریپل دارای بیش از 5 برابر سهم بازار نسبت به استلار می باشد. اما پیش بینی می شود که تا پایان سال 2020 این آمار برعکس شود. ریپل تسلط خود بر فضای پرداخت های بانکی را حفظ خواهد کرد اما تمام موارد دیگر به استلار واگذار خواهد شد.

 بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

 

موارد استفاده از یک پلتفرم شبکه پرداخت مانند استلار کاملا واضح است. اگر استلار بتواند به نوآوری و ساخت اکوسیستم خود ادامه دهد، به آرامی اما قطعا تا پایان سال 2020 ریپل را در میزان سهم بازار، پشت سر خواهد گذاشت.

مونرو:

در دنیایی که حریم خصوصی در خطر است، مونرو در حال حاضر بزرگ‌ترین ارز دیجیتال حریم خصوصی محور (Privacy coin) بوده و مدت‌هاست که با قدرت در رده‌های بالای بازار ارزهای دیجیتال جا خوش کرده است.

مونرو در سال ۲۰۱۴ با استفاده از کد بیت کوین برای ارائه راهکاری در حریم خصوصی تراکنش‌ها عرضه شد. بر خلاف بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتالی که بلاک چین شفاف دارند، تراکنش‌های مونرو می‌توانند تا حد بالایی ناشناس انجام شوند. امکان مشاهده موجودی آدرس و سوابق تراکنش‌ها در بلاک چین مونرو وجود ندارد و این رهگیری و شناسایی فرستنده و گیرنده تراکنش را بسیار مشکل می‌کند.

در نوامبر ۲۰۱۹، مونرو برای افزایش تمرکززدایی شبکه، با موفقیت به‌روزرسانی بزرگ خود تحت عنوان «RandomX» را پیاده‌سازی کرد که ماینینگ به‌صرفه را فقط با پردازنده مرکزی (CPU) ممکن می‌کند. تا پیش از این، استخراج مونرو با کارت گرافیک انجام می‌شد. لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان استخراج‌کنندگان است و جامعه پرشوری از آن حمایت می‌کند. مونرو همچنین یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که به منظور جلوگیری از ورود دستگاه‌های قدرتمند ای‌سیک (ASIC) به عرصه استخراج، به‌طور مرتب به‌روزرسانی انجام می‌دهد و دستگاه‌های ای‌سیک را از دور خارج می‌کند.

اگر به ارزهای دیجیتال حریم‌خصوصی محور علاقه‌مند هستید، مونرو می‌تواند انتخاب اول شما برای سرمایه‌گذاری باشد.

آگر :

بازارهای پیش‌بینی (Prediction Markets) پتانسیل زیادی برای نقش آفرینی در زندگی مدرن آینده دارند و آگر (Augur) در حال حاضر با فاصله‌ زیادی از رقبا، بهترین بازار پیش‌بینی مبتنی بر بلاک چین موجود است.

پلتفرم آگر در بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده و این امکان را فراهم می‌کند که هر فرد بتواند در مورد نتیجه یک رویداد، مثل نتیجه یک بازی فوتبال، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و یا حتی آینده قیمت یک ارز دیجیتال، آینده قیمت طلا و یا هر چیز دیگری، یک بازار پیش‌بینی ایجاد کند. چیزی که باید به آن توجه داشت این است که آگر به خودی خود یک بازار پیش‌بینی نیست، بلکه بستری است که امکان ساخت بازارهای پیش‌بینی را برای کاربران ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند؛ چیزی شبیه به سایت‌های شرط‌بندی با این تفاوت که با استفاده از این پلتفرم، شرط‌بندی در هر موضوعی و توسط هر کسی می‌تواند ایجاد شود. همچنین با بهره‌مندی از قراردادهای هوشمند و فناوری بلاک چین، امکان تقلب در این سیستم از بین می‌رود.

 بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

افراد می‌توانند با استفاده از توکن‌های آگر (REP)، نتیجه رویدادهای آینده را پیش‌بینی کنند که اگر درست باشد، به سود می‌رسند. با وجود بازار پیش‌بینی، می‌توان از قدرت خرد جمعی برای تصمیم‌گیری‌ها بهره ببرند. در سال ۲۰۱۷، آگر یکی از موفق‌ترین ICO‌های تاریخ را برگزار کرد و از آن زمان به شکل باثباتی در حال پیشرفت است؛ اگرچه هنوز نتوانسته آن‌طور که باید به مقبولیت برسد. ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، یکی از طرفداران آگر است.

پس از مطالعه درباره بازارهای پیش‌بینی، اگر فکر می‌کنید که این بازارها آینده‌دار هستند، می‌توانید به آگر به عنوان یک گزینه سرمایه‌گذاری نگاه کنید.

بلاک استک:

مونیب علی (Munib Ali)، دانشمند کامپیوتر و کارآفرین آمریکایی – پاکستانی، بیش از شش سال است که روی ایده فوق‌‌العاده خود کار می‌کند: اینترنت غیرمتمرکز؛ یک کلمه عبور برای همه حساب‌ها.

بلاک استک (Blockstack) می‌خواهد یک اینترنت غیرمتمرکز بسازد که در آن افراد بتوانند با ساخت فقط یک حساب کاربری، تمام نیازهای خود را در از طریق برنامه‌های غیرمتمرکز برطرف کنند. بلاک استک به دنبال ایجاد حریم خصوصی واقعی در تمام اینترنت است؛ جایی کاربران خودشان مالک اصلی اطلاعات و دارایی‌هایشان باشند.

پیش‌بینی بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

پیش‌بینی بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰

این پروژه در سال ۲۰۱۹ از طریق پیش‌فروش توکن‌های خود و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، توانست بیش از ۸۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند و هم‌اکنون از حمایت خوب رسانه‌های حوزه ارزهای دیجیتال برخوردار است.

به نظر می‌رسد که بلاک استک (STX) پتانسیل این را داشته باشد که به جایگاه‌های بالاتری در جدول ارزهای دیجیتال برسد.