پی پال در حوزه ارزهای دیجیتال

0 دیدگاه
Rate this post
پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال
Rate this post

در این مطلب از وب سایت آسان ماینینگ همراه با شما دوستان همیشگی به بررسی موضوع پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال می پردازیم. پی پال (PayPal) یا پی پل، یکی از بزرگترین سیستم‌های پرداخت آنلاین دنیا است. انتقال و دریافت پول از سراسر جهان، انجام تراکنش‌های بین‌المللی، خریدهای اینترنتی و … از جمله کاربردهای پی‌پال است. در ادامه نحوه کار این سیستم پرداخت را شرح می‌دهیم.

پی بال چیست؟

پی پال یک سیستم پرداخت جهانی است که در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه تقریبا تمام سایت‌های فروشگاهی آنلاین بزرگ از پی‌پال پشتیبانی می‌کنند.

کاربران پی پال می‌توانند پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند و به نقاط مختلف دنیا پول بفرستند. همچنین امکان دریافت پول هم به راحتی دریافت یک ایمیل در پی پال وجود دارد. این روش پرداخت یکی از سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های خرید اینترنتی و دریافت و ارسال تراکنش‌هاست.

 پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال

پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال

به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده مستقیم از پی پال در ایران و چند کشور دیگر وجود ندارد. البته به صورت غیرمستقیم و با واسطه‌ها می‌توان در ایران هم از خدمات پی پال استفاده کرد.

پی‌پال همچنین از سیستم ضد کلاهبرداری بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد و از همین رو امنیت آن تضمین شده است. سرعت انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم بسیار بالاست و راحتی استفاده از آن، محبوبیتش را دو چندان کرده است.

کاربردهای پی پل

  1. انتقال وجه بین‌المللی
  2. کسب درآمد
  3. خریدهای اینترنتی
  4. صدور آنی صورتحساب
  5. اهدای پول به بنیادهای خیریه
  6. تبدیل ارزهای مختلف
  7. پرداخت تلفنی

احتمال ورود پی پال به حوزه ارزهای دیجیتال

گفته می‌شود که شرکت پی‌پل اوایل سال جاری میلادی به کمیسیون اروپا اعلام کرده که فعالیت‌هایی در حوزه ارزهای دیجیتال انجام داده است. به گزارش کوین دسک، پی‌پل در نامه‌ای که ۲۰ مارس (۱ فروردین) به کمیسیون اروپا ارسال کرده است، اذعان داشته که قدم‌هایی «ملموس و یک جانبه» در حوزه ارزهای دیجیتال برداشته است. این نامه ماه ژوئن (خرداد) به‌صورت عمومی منتشر شده است.

برخی منابع آگاه همان ماه اعلام کردند که پی‌پل به‌دنبال ارائه امکان خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. پی‌پل در آن زمان واکنشی به این اخبار نشان نداد.

این شرکت در نامه خود خطاب به اتحادیه اروپا به تشریح چگونگی قانون‌گذاری بهتر در ارتباط با ارزهای دیجیتال پرداخته بود. در بخش دیگری از این نامه نیز عنوان شده است که این ارزها می‌توانند باعث رفع «اشکالات» در سیستم اقتصادی شوند.

پی‌پل همچنین توصیه کرده بود که کمیسیون اروپا باید فعالیت‌هایی غیرقانونی نظیر پول‌شویی که با استفاده از ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد را رصد کند. از سوی دیگر، به‌گفته پی‌پل، قوانین اتحادیه اروپا نباید فناوری را هدف قرار دهد و باید رویکردی خنثی در ارتباط با مسائل تکنولوژیکی در پیش بگیرد.

 پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال

پی بال در حوزه ارزهای دیجیتال

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که پی‌پل و کوین بیس همکاری طولانی‌مدتی با یکدیگر دارند. از سال ۲۰۱۶ این دو شرکت در حال همکاری هستند. سال ۲۰۱۸ نیز پی‌پل امکان برداشت مستقیم سرمایه‌ها از صرافی کوین بیس را برای کاربران آمریکایی مهیا کرد. یک سال بعد، این قابلیت برای کاربران اروپایی کوین بیس و سپس کاربران کانادایی نیز عرضه شد.

 

 

سرویس‌های مشابهی نظیر خدمات اسکوئر که جک دورسی، مدیرعامل توییتر، آنها را ارائه کرده است نیز درآمد خوبی از طریق معاملات ارزهای دیجیتال دارند. کش اپ (Cash App)، نرم‌افزار اسکوئر، در گزارش مالی اخیر خود عنوان کرد که درآمدش چیزی در حدود ۳۰۶ میلیون دلار (به شکل بیت کوین) بوده است. این نرم‌افزار در سال ۲۰۱۸ عرضه شد.

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه