ماينر چيست؟ تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر

0 دیدگاه
5/5 - (1 امتیاز)
5/5 - (1 امتیاز)
ماينر چيست؟ تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر

ماينر چيست؟ تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر

در این مقاله به ماينر چيست؟ تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر می‌پردازیم. با به روی کار آمدن ارزهای دیجیتال و ماینر ها شاید برای شما سوال شود که ماینر چیست؟ و چگونه کار می‌کند. در این مقاله به طور مفصلی به این بحث می‌پردازیم و سوالات شما را راجع به ماینر پاسخ میدهیم تا اگر قصد خرید دستگاه ماینر را داشتید با اطلاعات کافی به این عرصه وارد شوید و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید و بتوانید در جای درستی سرمایه‌گذاری کنید.اگر به خرید ارزهای دیجیتال و استخراج رمزارز علاقه دارید این مطلب به شما کمک می‌کند دید بهتری نسبت به ماینر پیدا کنید.

ماینر چیست؟

ماینر دستگاهی است که به کمک آن می‌توان رمز ارزهای دیجیتال به خصوص بیت‌کوین را استخراج کرد. کسانی که به استخراج ارز دیجیتال علاقه دارند علاقه دارند و می‌خواهند در این زمینه کار کنند باید با اصطلاح ماینر و انواع دستگاه‌های استخراج آشنا باشند. طی سال‌های گذشته استخراج فقط از طریق کامپیوترهای استاندارد آن که شامل cpuهای استاندارد اینتل یا AMD  و کارت گرافیک های مخصوص بود انجام می‌شد ولی به مرور زمان شبکه بیت کوین و دستگاه‌های ماین آن ارتقا یافت و pcها  تقریبا کاربرد خود را در این زمینه از دست دادند. با گذر زمان کسانی که در فرآیند استخراج فعالیت میکردند به این نتیجه ریسدند که استفاده از GPU  های کارت گرافیک استخراج آن ها را افزایش میدهد و بعد ها توانستند از پردازنده های گرافیکی بکار رفته در ASIC  استفاده کنند. باید بدانید که همه ماینرها هنگام کار صدایی بلندی از خود تولید می‌کنند که میزان این صداها با هم متفاوت هستند و  دستگاهی که کمترین صدا را تولید کند باارزش‌تر است.

 

ماینر چیست؟

پروسه استخراج بیت کوین

  1. خرید اسیک یا همان ماینر باتوجه به نباز و بودجه خود
  2. استفاده از یک کیف پول ایمن بیت کوین
  3. وصل شدن به یک استخر برای شروع استخراج و انجام عملیات

خرید ماینر

تولید کنندگان مختلفی که در زمینه تولید ماینرها فعالیت میکنن، ولی کمپانی Bitmain  را می‌توان از بهترین و اولین نولیدکنندگان صنعت ماینر معرفی کرد، ماینرهای شرکت بیت مین با نام Antminer  در دنیا به فروش میرسند، ولی شرکت‌های زیادی وارد این صنعت شده‌اند که بسیاری از آن ها کیفیت مطلوبی ندارند. بنابراین هنگام خرید دستگاه ماینر باید بسیار دقت کنید و همیشه به روزترین این دستگاه‌‌ها را بخریدتا دچار ضرر و زیان نشوید. توجه داشته باشید که خرید مستقیم در ایران به خاطر تحریم‌ها وجود ندارد و حتما باید با واسطه خرید کنید.

اطلاعات مربوط به خرید دستگاه ماینر

  • اولین مورد که در خرید دستگاه ماینر باید به آن توجه کنید این است که الگوریتم استخراج آن رمزارز را بشناسید.
  • استخراج به معنای تأیید هر تراکنش و ارجاع آن به بلاکچین خواهد بود که در ازای آن به استخراج کننده‌ها پاداشی داده می‌شد.
  • هنگام خرید دستگاه ماینر  لازم است الگوریتم استخراج و دستگاه‌هایی که قادر به حل آنها هستند را حتما شناسایی کنید.

قیمت ماینر

قیمت دستگاه ماینر به پارامترهای مختلفی مثل: مارک، جنس، قدرت پردازش، مصرف برق،وزن و اندازه دستگاه و  وضعیت شبکه بستگی دارد. به طو مثال مارک Bitmain Antminer S9j که در بالا به آن اشاره شد حداقل قیمت آن در بازار ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن 9 میلیون تومان است؛ یا حداقل قیمت دستگاه Bitmain Antminer S17 pro در بازار۳۱ میلیون تومان و حداکثر قیمت دستگاه در بازار ۴۳ میلیون تومان است.

درآمد ماینر

در حال حاضر پاداش استخراج هر بلاک، 12.5 بیت‌کوین است و هنگامی که  تراکنش‌ها در یک بلاک جای می‌گیرند و بلاک استخراج می‌شود، به استخراج‌کنندگانی که در استخراج آن بلاک نقش داشتند 12.5 بیت‌کوین می‌رسد که این 12.5 بیت‌کوین بین ماینرها تقسیم می‌شود؛ معمولا ماینرها به گروه‌های استخراج ارز می‌پیوندند تا با مشارکت یکدیگر، بتوانند بلاک‌های بیشتری را استخراج کنند.

 

تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر

سایلنت باکس آسان ماینینگ  یک باکس مطمئن برای دستگاه های ماینر می باشد که تقریبا ۸۰ درصد صدا دستگاه ماینر را می‌گیرد و دستگاه ها را در دمای مطلوبی  نگهداری می‌کند. سایلنت باکس آسان ماینینگ معمولا در ابعاد مختلف ساخته می‌شود که کوچکترین سایز آن ظرفیت 3 ماینر را دارد و سایلت باکس 3 ظرفیتی است. همچنین کیت سایلنت کردن و کیت خنک کردن ماینر در سایلنت باکس آسان ماینینگ طراحی شده است.شرکت آسان ماینینگ یکی از بزرگترین و موتبرترین فروشندگان سایلنت باکس می‌باشد.

 

 تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر

کلام پایانی

در این مقاله سعی شد درباره ماينر چيست؟ تاثير سايلنت باكس آسان ماينينگ بر ماينر پرداخته شود و سوالات متداول با ماینر ها توضیح داده شود. اما توجه داشته باشید که برای تهیه ماینر و خرید سایلنت باکس به هر فروشنده‌ای اعتماد نکنید و از جاهای معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه آسان ماینینگ کار شما را در زمینه خرید سایلنت باکس‌ها راحت می‌کند و شما می‌توانید با اطمینان از فروشگاه ما سایلنت باکس‌های با ظرفیت‌های متفاوت را تهیه کنید.

 

 

 

 

ثبت دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
برای پنهان کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک کنید
مقایسه